Màster Universitari en Màrqueting

Impulsar una formació analítica i gerencial completa en el camp del màrqueting

Admissió Màster Oficial - Màrqueting

Accés

Per accedir a aquest màster es requereix estar en possessió d'un títol universitari oficial espanyol o d'un altre expedit per una institució d'educació superior de l'Espai Europeu d'Educació Superior o extracomunitari que faculti al país expenedor del títol per a l'accés als ensenyaments de màster.

Requisits d'admissió

El caràcter multidisciplinari del màster està en sincronia amb els diferents perfils acadèmics d'els/les estudiants. Disposar d'un grau oficial permetrà a les persones interessades cursar la seva sol·licitud d'entrada al màster. Una Comissió d'Admissió del Màster (CAM) formada per el/la coordinador/a i dos professors del màster serà l'encarregada d'avaluar tots els perfils dels sol·licitants i assegurar una adequada capacitació dels sol·licitants per a abordar el programa formatiu del màster.  

Per als estudiants estrangers la llengua materna dels quals no sigui el castellà, es requereix demostrar el seu coneixement de l'espanyol amb els certificats DELE o SIELE (nivell mínim C1). També és necessari acreditar un nivell mínim d'anglès B2.1 MECR. Si les sol·licituds superen les places disponibles, l'adjudicació es farà segons criteris de prelació establerts per la CAM. 

  1. Administració i Direcció d'Empreses, Màrqueting, Economia, Estadística, Psicologia, Sociologia.
  2. Comunicació Audiovisual, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques, Filologies/Humanitats i titulacions equivalents (*)
  3. Enginyeries i àmbit de Ciències (*).

(*) Aquests estudiants, segun el criteri de la CAM, podrien requerir complements de formació.

 

Criteris de selecció

L'expedient acadèmic representa el 50% de la valoració, considerant la nota mitjana, l'any de finalització d'estudis i les competències o habilitats adquirides en el grau o titulació de procedència. 

Grup de titulacions Expedient acadèmic Puntuació
1. Administració i Direcció d'Empreses, Màrqueting, Economia, Estadística, Psicologia, Sociologia Nota mitjana expedient 30 punts
2. Llicenciats o graduats en Comunicació Audiovisuals, Periodisme, Publicitat i Relacions Públiques, Filologies/Humanitats i titulacions equivalents (*) Nota mitjana expedient 20 punts
3. Llicenciats o graduats en Ingenyeries i de l'àmbit de Ciències (*) Nota mitjana expedient 10 punts

(*) Aquests estudiants, segons el criteri de la CAM, podrien requerir complements de formació.

El nivell d'idiomes representa el 25% de la valoració, i la puntuació dependrà del nivell aconseguit i acreditat MECR.

Idioma Nivell Puntuació
1. Anglès B2.2 o C1      10 punts
2. Altres idiomes UE (francès...)                       B2.1 3 punts

L'experiència laboral acreditada (15% de la valoració) s'avaluarà segons els anys d'experiència en àrees relacionades amb el màrqueting.

Menys de 2 anys    5 punts
Més de 2 anys                    10 punts

La formació complementària acreditada en l'àrea de màrqueting (cursos o postgraus) representa el 10% de la valoració (màxim 10 punts).
La CAM podrà sol·licitar entrevistes per a avaluar la capacitació del sol·licitant.

Complements de formació

Si ho considera necessari, hauran de cursar fins a 6 crèdits de formació complementària: Estadística II (codi 102385) per a titulacions del Grup 2 i Direcció de Màrqueting (codi 104678) per a les del Grup 3.