Accés Grau en Estudis d'Àsia Oriental
Taula d’accés
Els alumnes que volen accedir a aquesta titulació tenen, segons els estudis de procedència, diferents vies d'accés:
Tipus d'accés | Preferència d'accés | Nota de tall curs 24-25 |
Des de Batxillerat + PAU i des de CFGS |
Assignatures de la fase específica de les PAU que ponderen:
Només per a l'alumnat que s'ha examinat d'aquesta matèria el 2022 i 2023:
|
7,170 Japonès / 6,682 Xinès |
Proves d'accés per a més grans de 25 anys | Opció d'Arts i Humanitats | 8,000 Japonès / 8,563 Xinès |
Altres | Acreditació professional + 40 anys | |
Proves + de 45 anys | 6,833 Japonès /--- Xinès | |
Titulats universitaris | 6,990 Japonès / --- Xinès | |
Canvi d'estudis i convalidacions |
Codi de preinscripció
21030 (Japonès)
21067 (Xinès)
Perfil de l’estudiant
Els estudiants del grau en Estudis d'Àsia Oriental han de tenir interès a conèixer i aprendre llengües i cultures diferents de la pròpia, així com les estructures polítiques, econòmiques i socials dels països d'Àsia Oriental.
Els estudiants també han d'estar disposats a efectuar una estada al país de la llengua objecte d'estudi.
Així mateix, és recomanable que es tinguin coneixements de llengua anglesa, preferiblement el nivell equivalent a B1 (usuari independent) del Marc europeu comú de referència.
Taules d’adaptacions
Podeu consultar en aquest enllaç la taula d'equiparacions entre la Llicenciatura i el grau.Tota la informació sobre tràmits sobre reconeixements i adaptacions, la podeu trobar a l'apartat d'informació acadèmica.
Informació relacionada sobre l’accés
Consulta tota la informació relacionada amb les vies d’accés a la universitat: estudiants de batxillerat, estudiants de CFGS, majors de 25 anys, majors de 45 anys.
També trobaràs informació d’altres vies d’accés (acreditació d'experiència laboral, canvi d'estudis universitaris espanyols, canvi d’estudis universitaris estrangers), o vies d'accés per a estudiants internacionals no titulats (estudiants internacionals: batxillerat UE, estudiants internacionals: batxillerat no UE) i per alumnes titulats (reincorporacions, universitaris UE, universitaris no UE i titulats universitaris).