Curs en e-Tourism i Màrqueting Digital

Forma professionals en eines i estratègies innovadores de màrqueting i de turisme electrònic per aplicar-les en la transformació digital turística d'empreses, cadenes, destinacions i organitzacions

Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Sessions informatives virtuals del 17 al 21 de maig: resol els teus dubtes directament amb la coordinació del màster, postgrau o doctorat que vols dur a terme. Inscripció oberta!

  • Curs d'especialització UAB
  • Codi de l'estudi: 3803/9
  • 9a edició
  • Modalitat: Online
  • Crèdits: 10 ECTS
  • Inici: 18/10/2021
  • Final: 18/12/2021
  • Places: 35
  • Orientació: Professional
  • Preu: 930 €
  • Preu especial 884 €
    Col·lectiu d'aplicació: Alumnes i exalumnes de l'EUTDH
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: On line

Les estratègies de màrqueting i de turisme electrònic experimenten una transformació profunda pels canvis de valors i experiències dels consumidors, així com per la globalització dels mercats. D'aquesta evolució sorgeix l'e-Tourism, concepte que ha transformat la gestió estratègica i operacional en les organitzacions i destinacions turístiques, i que s'aplica mitjançant les TIC en la indústria turística, tot comportant el redisseny de les organitzacions i dels seus processos.

El curs en e-Tourism i Màrqueting Digital ofereix les eines per a la consolidació d'una oferta local amb les exigències dinàmiques de la demanda, permetent augmentar la satisfacció del turista, optimitzar l'oferta, i/o crear ocupacions per a aportar millores en la vida de la comunitat local.

Aquesta especialització és 100% online i et dóna les eines per poder-te adaptar als nous models amb formació en:

  • Estratègies de Màrqueting Digital i Turisme Electrònic.
  • Eines per a campanyes turístiques digitals.
  • Creació de valor, experiència i fidelització.
  • Pla de màrqueting online.

Et capacita per:

  • Analitzar, planificar, elaborar i executar estratègies de màrqueting digital i de turisme electrònic adaptades a la indústria 4.0.
  • Analitzar l'àrea digital empresarial del sector turístic i aplicar-hi noves eines digitals.
  • Exercir amb efectivitat la funció de màrqueting digital en el departament turístic de qualsevol empresa.

El curs desenvolupa una metodologia 4-Learning, en la qual l'estudiant pot organitzar la seva formació segons les seves necessitats i disponibilitat d'horari.

Està adreçat a:

  • Estudiants dels graus en Direcció Hotelera o Turisme.
  • Professionals del sector turístic vinculats amb la gestió de reserves o amb el sector comercial.

Continguts

Les estratègies de màrqueting i de turisme electrònic estan experimentant una transformació profunda pels canvis de valors i experiències dels consumidors, així com per la globalització dels mercats.

D'aquesta evolució sorgeix l'E-tourism, concepte que ha transformat la gestió estratègica i operacional en les organitzacions i destinacions turístiques, i que s'aplica mitjançant les TIC a la indústria turística.

Les TIC representen la base per a la gestió de les relacions amb els clients (CRM o Customer Relationship Management), pel que comporten el redissenyi de l'organització i dels seus processos, perquè mitjançant la personalització i adaptació de la seva oferta, l'empresa pugui satisfer òptimament les necessitats dels clients, generant relacions de lleialtat a llarg termini.

Aquest curs ofereix les eines per a la consolidació d'una oferta local amb les exigències dinàmiques de la demanda nacional o internacional, permetent així augmentar la satisfacció del turista, optimitzar l'oferta, i/o crear ocupacions per a aportar millores en la vida de la comunitat local.

Itineraris

Aquest curs-mòdul forma part del Màster en Direcció Digital de Negocis Turístics Internacionals (4297) i dels seus postgraus d’especialització (4329 i 4332).

Sortides professionals

- Direcció de Màrqueting
- Direcció de Vendes
- Consultories especialitzades en el disseny d'estratègies de màrqueting i turisme
- Direcció de Comerç Electrònic

Testimonis

Beques i ajuts

En el portal de beques de la UAB trobareu informació sobre convocatòries d'ajuts, beques, premis o subvencions destinats a la comunitat universitària..

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Contacte

Laura Lizbeth Martinez Almuina

Telèfon: 935929710

Web del programa

http://www.uab.cat/web/estudiar/cursos-d-especialitzacio/oferta-de-cursos/cursos-d-especialitzacio-1345713838899.html

Vols rebre més informació?