Fira virtual de màsters, postgraus i doctorats UAB

Sessions informatives virtuals del 17 al 21 de maig: resol els teus dubtes directament amb la coordinació del màster, postgrau o doctorat que vols dur a terme. Inscripció oberta!

• Postgrau UAB
  • Codi de l'estudi: 4449/1
  • 1a edició
  • Modalitat: Presencial.
  • Crèdits: 30 ECTS
  • Inici: 01/11/2021
  • Final: 30/04/2022
  • Places: 20
  • Orientació: Professional
  • Preu: 2800 €
  • Preu especial 2520 €
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Premium+
    Preu especial 2500 €
    Col·lectiu d'aplicació: Exalumnes UAB
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Facultat de Ciències de la Comunicació, Bellaterra (Barcelona)
El Postgrau en Comunicació de Moda i Luxe té un perfil professionalitzador i està concebut per a aquelles persones que volen especialitzar-se en un mercat clarament creixent i que necessita de professionals qualificats en el seu àmbit d'actuació.
El postgrau es divideix en sis mòduls docents que comprenen des de les bases del mercat de moda i luxe, la creació d'estratègies, la implementació en tàctiques i accions dins del màrqueting i la comunicació 4.0, fins a la gestió de les habilitades directives. Dins dels sis mòduls s'inclou el Treball Final, TFP
Actualment la demanda de professionals especialitzats és superior a l'oferta dels mateixos el que es tradueix en un alt nivell d'ocupabilitat i un nivell de retribució superior a altres àmbits de la comunicació.
El sector del luxe representa el 4% del PIB europeu, la moda el 2,8 a nivell nacional i la Ommicanalidad serà la norma durant els anys.
Com deia Coco Chanel, "el luxe és una necessitat que comença quan s'acaba la necessitat"
Els alumnes que realitzin el postgrau obtindran una sòlida formació profesonalizadora basada en el Mètode del Cas i en l'experiència del quadre docent.

- Departaments de màrqueting i comunicació:
- Brand Manager de moda i luxe.
- Responsables de Ommicanalidad de el sector.
- Product Manager de moda i luxe.
- Direcció de màrqueting i Comunicació en empreses de moda i luxe per àrees d'especialització.
- Direcció Comercial
- Supply Chain Manager.
- Periodisme de moda i tendències.
- Gabinets de comunicació especialitzats.
- Responsables de promoció i comunicació en Institucions.
- Direcció Creativa en disseny de productes i comunicació.
- Direcció de franquícies i botigues pròpies.
- Community Manager.
- Gestor d'establiments On line

Pràctiques

Inicialment no s'ofereixen, però a través de la direcció del diploma es treballarà per a intentar establir el major nombre de convenis de pràctiques amb empreses (departaments de màrqueting i agències de publicitat). Pràctiques opcionals.

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat