Màster en Comunicació del Medi Ambient

Aprèn a explicar el planeta des de diferents mirades, tècniques i suports. La matrícula inclou un viatge complet que cada any tindrà una temàtica i destinació diferent

• Màster propi UAB
  • Codi de l'estudi: 4342/1
  • 1a edició
  • Modalitat: Semipresencial
  • Crèdits: 60 ECTS
  • Inici: 01/02/2021
  • Final: 30/11/2021
  • Places: 40
  • Orientació: Acadèmica, Professional
  • Preu: 6500 €
  • Preu especial 5850 €
    Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Premium
  • Idioma de docència: Castellà
  • Lloc: Facultat de Ciències de la Comunicació (UAB) i Online
57 Màster en Comunicació del Medi Ambient

Un planeta. Moltes històries per explicar. El màster en Comunicació del Medi Ambient busca potenciar una alfabetització mediambiental i respondre a l'actual necessitat d'abordar l'agenda temàtica del medi ambient amb solvents eines comunicatives que permetin l'anàlisi i la comprensió de diferents fenòmens i problemàtiques relacionades amb el nostre planeta.

Una plantilla de professors experts i de gran trajectòria conformada per periodistes, documentalistes, etnògrafs, antropòlegs, historiadors, reporters, escriptors, fotògrafs, metges, biòlegs, microbiòlegs, enginyers industrials, tècnics en alimentació, ambientalistes, veterinaris, químics, entre d'altres, t'ensenyaran i assessoraran durant tot el curs. Inscriu-te i desenvolupa un projecte personal vinculat a la comunicació del medi ambient com a treball final de màster

Sortides professionals

Les sortides professionals que ofereix el màster se centren en el camp de la divulgació de temes medi ambientals. Concretament, el curs formarà professionals preparats per a treballar com a redactors, editors, productors audiovisuals i/o webmasters a revistes, diaris, productores, televisions, ràdios i iniciatives multimèdia vinculades amb el sector de la comunicació dels temes medi ambientals. A més, el Máster forma els estudiants per a desenvolupar-se com guies, responsables de comunicació i relacions públiques i màrqueting d'empreses del sector. A això se li ha d'unir la possibilitat de dissenyar i constituir una empresa pròpia dins la comunicació i el medi ambient a partir dels continguts que conformen el programa.

Pràctiques

Els màsters i postgraus propis de la UAB poden preveure o facilitar la realització de pràctiques acadèmiques externes en empreses o institucions amb la finalitat que l'estudiant assoleixi un grau d'experiència professional que li faciliti la inserció o la promoció en l'àmbit laboral.

Per a aquest estudi, són possibles les pràctiques no curriculars (optatives):

• No curriculars
    Com a alumne matriculat a la UAB, disposes d’accés al portal de l'ocupació de la Universitat, el Servei d'Ocupabilitat mitjançant el qual pots participar en processos de selecció, tant per a estades de pràctiques no curriculars com per aconseguir un contracte de treball. En ambdós casos, cal que t’inscriguis a l’aplicació Nexus.

Beques i ajuts

Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.

Centres responsables

Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació