Màster en Comunicació LGTBI+

El primer màster especialitzat en comunicació des de la perspectiva de la població LGTBI+. Vols contribuir al desenvolupament d'una comunicació realment inclusiva?

Sol·licita l'admissió al programa: Inscriu-te!

El procés d'admissió serveix per a comprovar que tots els alumnes compleixen els requisits del programa i garantir un ambient de treball òptim. Per a sol·licitar l'admissió, has d'inscriure't: pots fer-ho online o presencialment i en els dos casos hauràs d'aportar la documentació requerida.

En el cas que quedin places lliures un cop superada la data final d'inscripció, la coordinació pot ampliar-la.

Import:

30,21 €  (taxa d'inscripció fixa, no reemborsable i no inclosa en el preu del programa).

Si tries pagament per TPV (targeta) has de completar el pagament en el moment de la inscripció, dins l'aplicació.

Inscripció online o presencial:

Inscripció online:

Molt important: abans de fer la teva inscripció a l'aplicatiu, has de llegir amb atenció la informació que trobaràs en aquesta pàgina per tenir preparada la documentació requerida i confirmar que compleixes amb els requisits d'accés i que el proceo d'inscripció està obert.

L'aplicatiu et demanarà que especifiquis els codis d'estudi i edició del programa al qual et vols inscriure. Les dades d'aquest programa són: Estudi: 4171 i Edició: 2

Per inscriure't necessites un NIU (número d'identificació universitària de la UAB). Tria l'opció que correspongui al teu cas:

Si tens cap dubte, consulta el tutorial que apareix al final d'aquesta pàgina.

Inscripció presencial:

Hauràs de demanar cita a través del nostre servei de cita prèvia.

Tutorial d'inscripció online:

Tutorial per a l'obtenció del NIU:

Dates d'inscripció

del 20/12/2020 al 12/01/2022

Documentació requerida

- Títol de grau universitari o equiparable (si encara no el tens, fes click aquí)
- Expedient acadèmic
- DNI, NIE, TIE o passaport vigent

- Currículum
- Escrit de declaració d'interessos i motivacions personals
- Certificat DELE o SIELE (nivell C1) acreditatiu de llengua espanyola (només en el cas d'estudiants que no tinguin el castellà com a llengua materna).

Requisits d'accés

Per accedir al màster les persones candidates han de tenir una titulació oficial:
- Dins l'àmbit de la comunicació (Comunicació Audiovisual, Publicitat i Relacions Públiques, Periodisme o similars).
- En els àmbits de les ciències socials (Sociologia, Ciència Política, Dret, Economia o similars) o les humanitats (Humanitats, Història, Filosofia, Filologia, Art o similars).
- Altres àmbits similars als esmentats.

Criteris de selecció

Tindran prioritat les persones amb titulació dins l'àmbit de la comunicació.

Comunicació de l'admissió

El resultat de l’admissió el rebràs, de manera personalitzada, a l'adreça de correu electrònic que indiquis quan facis la inscripció. En aquest correu se t’indicarà com has de procedir per formalitzar la matrícula.

La resolució no es publica al web; les comunicacions són per correu electrònic.

Revisa la safata de correu brossa del teu correu electrònic. De vegades, els missatges poden entrar com a correu brossa.