- Màster propi UAB
- Codi de l'estudi: 2707/11
- 11a edició
- Modalitat: Online
- Crèdits: 60 ECTS
- Inici: 01/11/2021
- Final: 30/07/2022
- Places: 20
- Orientació: Acadèmica, Professional
- Preu: 5000 €
-
Preu especial 4500 €
Col·lectiu d'aplicació: Alumni UAB Premium+
Preu especial 4500 €
Col·lectiu d'aplicació: Exalumnes UAB
- Idioma de docència: Castellà
- Lloc: Online

A través d'aquest màster s'ofereix la possibilitat de treballar àmpliament ambdues variants, indispensables per al lloc que ocupa un Account Manager (Director de Comptes).
Les empreses necessiten professionals que siguin capaços de sumar els seus coneixements específics de màrqueting i publicitat per dur a terme amb èxit la comercialització dels productes/serveis, imprescindible perquè l'empresa sigui viable.
En coherència amb els anteriors cursos de postgrau que s'han anat aprovant a l'àrea de coneixement de la Comunicació a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb una vessant clarament d'especialització, sorgeix el projecte d'aquest màster, oferint una especialització en l'àmbit de la gestió i direcció de comptes publicitaris que no ofereix la llicenciatura.
Sortides professionals
Com a professionals especialitzats en la gestió de comptes, poden treballar en les següents tipologies d'empresa: agències de publicitat en general, agències de publicitat on-line, departament de comunicació d'una organització, departament de màrqueting, identitat corporativa, mitjans de comunicació, departament comercial, etc.Pràctiques
Inicialment no s'ofereixen, però a través de la direcció del màster es treballarà per a intentar establir el major nombre de convenis de pràctiques amb empreses (departaments de màrqueting i agències de publicitat). Pràctiques opcionals.
Beques i ajuts
Consulta la informació a la pàgina de beques, ajuts i convocatòries UAB.
Centres responsables
Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
Contacte
Santiago Jordan Avila
Telèfon: 664334366